interjuv

är du ihop med non: ja
är du ihop med den du är kär i: ja
hur många har du varit ihop med: typ 10 vet inte riktigt
hur gammal är du: 10,5 hihi
hur snygg skulle du beskriva din pojkvän är: <3 <3 <3 <3 <3 av 5
varför är du ihop med din kille: FÖR HAN ÄR SNYGG,SÖT,SNÄLL SOM ***,OMTENCKSAM,ROLIG M.M
HUR MYCKET ÄLDRE ÄR DEN ÄLSTA DU VARIT IHOP MED: 3 ÅR ÄLDRE
HAR DU KILL KOMPISAR: JA
KAN MAN SÄGA ATT DU ÄR POPULÄR: ABSOLUT!!!
VAD GILLAR DU MEST: HMH VET INTE
FAVORIT MAT: SUSHI
ROMANTISKT: BIO ELLER PROMENAD
VAR SKA MAN TA DIG PÅ FÖRSTA DEJTEN: BIO!!
HAR DU FEST IDAG HALLOWEEN: OFC!!!!!!!!!!!!! FAKTISKT NU!
TACK DET VA ALLT FÖR MIG OM NI HAR NÅGRA FRÅGOR KOMMENTERA BARA SÅ FÅR NI SVAR SÅ FORT JAG KAN!
SKRIVET LÖRDAG KL.1.33
Kommentarer
Postat av: Anonym

du sorry för det där jag råka bara skriva nåt jag är skit ledsen... förlåter du mig?

2010-11-06 @ 21:15:50
Postat av: sagis

vem är det?

2010-11-06 @ 21:18:46
Postat av: ♥Emmy ♥

Men hallå? Man ser juu att hon har skrivit den själv! Så jag håller fan med dg Anonym!!!

Om man ska lägga in en sådan ska de ju inte vara frågor som man själv har skrivit!

Håller fan med Anonym till 100%! Fattar inte vrf du blev så ledsen? Jag fick kommentarar där dem skrev att jag sjöng skit dåligt och att jag sjöng skit falskt så blev jag inte ledsen??

2010-12-19 @ 14:26:51
URL: http://emmyzdagbok.blogg.se/
Postat av: ♥Emmy♥

Du har inget att säga förlåt för Anonym!

2010-12-19 @ 14:27:41
URL: http://emmyzdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0